7 міфів про контент-маркетинг

7 міфів про контент-маркетинг

У багатьох людей склалося неправильне уявлення про контент-маркетинг.

Міф 1: Будь-хто може створити чудовий контент

Якісний контент - це не твір у школі. Підприємець або співробітник компанії може знати ВСЕ про продукт, але знання не гарантують, що людина може ясно і захоплююче написати.

Згідно з дослідженнями, 84% B2B компаній віддали на аутсорсинг створення контенту, незважаючи на складність бізнесу. І правильно зробили. Створювати якісний контент - це робота.

Міф 2: Чим більше контенту, тим краще

Велика кількість контенту в соціальних мережах не принесе результатів. Навпаки, люди будуть відписуватися. Краще створити менше якісного контенту, ніж тисячі одиниць посереднього.

Міф 3: Передали контент на аутсорсинг - і забули

Дійсно, якщо роботу з контентом віддали на аутсорс, то з'являється більше можливостей сконцентруватися на бізнесі. Але контент, як і раніше, вимагатиме уваги: щонайменше, контроль за виконанням і коригування, за необхідності. Будьте на зв'язку з компанією.

Міф 4: Контент-маркетинг дає швидкі результати

Ні, контент-маркетингу потрібен час для результатів. Проте він створює міцний зв'язок з аудиторією і впливає на дохід по-різному:

  • Підвищує впізнаваність бренду.
  • Дає додаткову інформацію потенційним клієнтам і допомагає зробити покупку.
  • Дає можливість бути на зв'язку з наявними клієнтами і формувати лояльних послідовників.

Міф 5: Контент-маркетинг можна автоматизувати на 100%

Ні, не можна. Можна використовувати деякі інструменти з автоматизації, але доопрацьовувати текст все одно доведеться. Хоча оптимізація процесу і планування публікацій полегшують роботу.

Міф 6: Весь контент має бути про мене, мій продукт, мою компанію

Контент-маркетинг фокусується на аудиторії, а не на бренді. Любити свій бренд правильно, але клієнти хочуть, щоб ви говорили про них. Щоб бути актуальним, контент має бути цікавим і приносити користь аудиторії.

Міф 7: Контент-маркетинг - це копірайтинг

Це різні завдання. Контент-маркетинг потрібен для залучення нових клієнтів за допомогою інформативного та розважального контенту, який спонукає до дії. Контент-маркетинг включає в себе:

  • Дослідження аудиторії
  • Інфографіку
  • Соцмедіа
  • Пости в блогах
  • Відео

Копірайтинг націлений на те, щоб спонукати читача вчинити певну дію. Це може бути покупка, підписка або заповнення форми для отримання додаткової інформації. Копірайтинг включає:

  • Брошури, рекламні банери
  • Пости в соціальних мережах
  • Сторінки на сайтах
  • Рекламні кампанії
  • Статті в блогах

Контент-маркетинг не створений для конкретних галузей - він підходить для всіх сфер бізнесу. Це довгострокова інвестиція, яка з часом принесе значну віддачу. Однак, не кожен може створити контент, який буде чіпляти людей.