7 міфів про контент-маркетинг
У багатьох людей склалося неправильне уявлення про контент-маркетинг.
Міф 1: Будь-хто може створити чудовий контент
Якісний контент - це не твір у школі. Підприємець або співробітник компанії може знати ВСЕ про продукт, але знання не гарантують, що людина може ясно і захоплююче написати.
Згідно з дослідженнями, 84% B2B компаній віддали на аутсорсинг створення контенту, незважаючи на складність бізнесу. І правильно зробили. Створювати якісний контент - це робота.
Міф 2: Чим більше контенту, тим краще
Велика кількість контенту в соціальних мережах не принесе результатів. Навпаки, люди будуть відписуватися. Краще створити менше якісного контенту, ніж тисячі одиниць посереднього.
Міф 3: Передали контент на аутсорсинг - і забули
Дійсно, якщо роботу з контентом віддали на аутсорс, то з'являється більше можливостей сконцентруватися на бізнесі. Але контент, як і раніше, вимагатиме уваги: щонайменше, контроль за виконанням і коригування, за необхідності. Будьте на зв'язку з компанією.
Міф 4: Контент-маркетинг дає швидкі результати
Ні, контент-маркетингу потрібен час для результатів. Проте він створює міцний зв'язок з аудиторією і впливає на дохід по-різному:
- Підвищує впізнаваність бренду.
- Дає додаткову інформацію потенційним клієнтам і допомагає зробити покупку.
- Дає можливість бути на зв'язку з наявними клієнтами і формувати лояльних послідовників.
Міф 5: Контент-маркетинг можна автоматизувати на 100%
Ні, не можна. Можна використовувати деякі інструменти з автоматизації, але доопрацьовувати текст все одно доведеться. Хоча оптимізація процесу і планування публікацій полегшують роботу.
Міф 6: Весь контент має бути про мене, мій продукт, мою компанію
Контент-маркетинг фокусується на аудиторії, а не на бренді. Любити свій бренд правильно, але клієнти хочуть, щоб ви говорили про них. Щоб бути актуальним, контент має бути цікавим і приносити користь аудиторії.
Міф 7: Контент-маркетинг - це копірайтинг
Це різні завдання. Контент-маркетинг потрібен для залучення нових клієнтів за допомогою інформативного та розважального контенту, який спонукає до дії. Контент-маркетинг включає в себе:
- Дослідження аудиторії
- Інфографіку
- Соцмедіа
- Пости в блогах
- Відео
Копірайтинг націлений на те, щоб спонукати читача вчинити певну дію. Це може бути покупка, підписка або заповнення форми для отримання додаткової інформації. Копірайтинг включає:
- Брошури, рекламні банери
- Пости в соціальних мережах
- Сторінки на сайтах
- Рекламні кампанії
- Статті в блогах
Контент-маркетинг не створений для конкретних галузей - він підходить для всіх сфер бізнесу. Це довгострокова інвестиція, яка з часом принесе значну віддачу. Однак, не кожен може створити контент, який буде чіпляти людей.